ONLINE: ESD koordinátor – obnovení osvědčení, rozšíření znalostí, pro absolventy (1 den, 450100029)
Toto školení zaměřeno na změny v normě ČSN EN 61340-5-1 ed.3 platné od 18. 11. 2019, dále pak na opakování a rozšíření teoretických i praktických znalostí pro zajištění ochrany součástek proti elektrostatickému výboji.
Školení navazuje na dvoudenní školení ESD koordinátor – řízení požadavků antistatiky. Je rozšířeno o nejnovější poznatky na požadavky související s ochranou proti elektrostatickému výboji při práci s elektronickými součástkami.
Typ školení, lektor a normy
- 1 denní školení – teoretické školení.
- Účastník obdrží školicí materiál.
- Absolvent školení získá certifikát o absolvování školení.
- Lektor - odborný lektor se znalostí legislativy a několikaletou praxí v problematice antistatiky.
- Náplň školení vychází z norem ANSI / ESD 20.20 a norem řady ČSN EN 61340.
- Školení nabízíme také přímo v našem školicím středisku.
Organizační informace
- On-line školení bude školitel realizovat prostřednictvím aplikace Microsoft365.com/Teams.
- Zašlete email každého účastníka, na který bude účastníkovi zaslána pozvánka na připojení k online školení. Email zašlete na adresu abetec@abetec.cz nejpozději do datumu uzávěrky.
- Každý účastník bude připojen zvlášť.
- Podmínkou účasti je připojení každého účastníka s kamerou a mikrofonem tak, aby školitel viděl účastníka a aby účastník mohl komunikovat se školitelem.
- V pozvánce bude uvedeno datum a čas online školení, kterým se bude účastník školení řídit.
- Na konci školení absolvuje každý účastník test prostřednictvím aplikace Forms.
- Osvědčení o absolvování v originále bude účastníkovi zasláno po absolvování školení spolu s tištěnými materiály. Podmínkou zaslání je úhrada faktury za školení.
Fakturace
Bude vystavena ostrá faktura po uskutečnění semináře a odeslána společně s osvědčením o absolvování školení.
Upozornění
Online školení je vlastnictvím ABE.TEC, s.r.o. a je zakázáno pořizovat jakýkoliv záznam, kopírovat, předávat třetím osobám.
Cílová skupina
- ESD koordinátor, který absolvoval školení ESD koordinátor - řízení požadavků antistatiky (2 dny).
- Pracovník kvality, kontrolor, ESD technik, instruktor, technolog, procesní technik, konstruktér, mistr, supervizor, střední management s praxí.
Cíl a přínos školení
- Doplnění teoretických znalostí v oblasti antistatiky.
- Seznámení s novinkami v legislativě.
- Seznámení s nedostatky při praktickém provádění ESD auditu a kontrolách.
- Seznámení s analýzou rizik vzniku elektrostatického náboje a způsobem řešení nedostatků v oblasti ESD.
- Nové osvědčení o absolvování pokračovacího školení.
Návaznost školení
Školení navazuje na dvoudenní školení ESD koordinátor – řízení požadavků antistatiky. Je určeno pro absolventy tohoto školení ve firmě ABE.TEC, s.r.o.
V případě, že jste neabsolvoval ve firmě ABE.TEC, ale u jiného školitele a přesto máte o toto školení zájem - objednejte si toto školení:
- Školení: Školení: ESD koordinátor – obnovení osvědčení, rozšíření a ověření znalostí, pro neabsolventy
nebo
- Online školení: ESD koordinátor – obnovení osvědčení, rozšíření a ověření znalostí, pro neabsolventy
Program
- Legislativa - novinky a upřesnění požadavků norem.
- Způsoby kontroly v EPA prostorech.
- Metody měření jednotlivých ESD prvků (rezistance podlah, pracovních povrchů, regálů, sedadel obalů a dalších).
- Přístrojové vybavení pro měření jednotlivých ESD prvků.
- Praktické řešení specielních problémů a nedostatků na ESD pracovištích.
Po ukončení programu školení je možná konzultace s našimi specialisty k probrané látce nebo ke specielním otázkám účastníků.
Délka, místo konání a termín
- Od 9:00 - 15:30 (případně dle dohody).
- Délka 6 hodin.
- Termín dle aktuálního kalendáře.
Školení na míru
Školení je možné objednat i mimo uvedené termíny.
Potřebujete vyškolit zahraniční pracovníky? Nabízíme školení rovněž v cizím jazyce, především v anglickém a ruském. Školení probíhá buď přímo pracovníky společnosti, anebo pomocí překladatele. Cena se stanovuje individuálně.
Kontaktujte nás na abetec@abetec.cz, nebo volejte 466 670 035.
Platební podmínky a zrušení účasti objednaného školení nebo workshopu
Účast na školení nebo workshopu je podmíněna zaplacením zálohové faktury, kterou zašle obchodní asistentka dodavatele.
Bezplatné zrušení objednávky můžete provést nejpozději 1 pracovní den před uzávěrkou přihlášek na dané školení nebo workshop a musí být potvrzeno písemně. Při zrušení objednávky do 5 pracovních dnů před zahájením školení bude Kupujícímu účtován storno poplatek ve výši 50%. Při neúčasti se kurzovné nevrací, zastoupení jiným účastníkem je možné. Při neomluvené neúčasti se kurzovné nevrací.
Přihlášky, dotazy a poptávky
- Dotazy, poptávky a objednávky pište na níže uvedený formulář, na abetec@abetec.cz nebo volejte 466 670 035.